سبد خرید 0

پرینتر لیبل زن سیم و کابل

10 / 10
از 3 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 8 بهمن 1402 در ساعت 14 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شماره سیم

پرینتر لیبل زن سیم و کابل

پرینتر لیبل زن سیم و کابل

پرینترهای لیبل زن سیم و کابل برای شماره گذاری سیم و کابل ها در صنایع مختلف از نظامی، دریایی،غذایی، الکترونیکی،... کاربرد وسیعی دارند. یکی از پر کاربردی ترین استفاده این دستگاه ها در تابلو سازی می باشد که به کمک پرینتر چاپ شماره سیم می توان سیم ها را شماره گذاری کرد و به راحتی مسیر و قسمت های مختلف و اجزا تابلو برق را مشخص و مسیرها را شماره گذاری کرد.

پرینتر T2000 پارتکس

برندها و مدل های مختلفی از پرینتر چاپ شماره سیم موجود می باشد که از بهترین و قدیمی ترین و با کیفیت ترین پرینتر لیبل زن سیم و کابل می توان به برند پارتکس PARTEX سوئد نام برد که قدمتی نزدیک به 80 سال در زمینه تولید شماره سیم، شماره کابل، شماره سیم حرارتی، شماره سیم فشاری، پرینتر لیبل زن سیم،... می باشد این کمپانی پرینتر T1000 پارتکس، پرینتر T800 پارتکس، پرینتر T2000 پارتکس که جدیدترین پرینتر لیبل زن سیم و کابل می باشد.

پرینتر T2000 پارتکس

پارتکس یکی از قدرتمند ترین تولید کنندگان پرینترهای چاپ شماره سیم و کابل در دنیاس که به تازگی از محصول جدید خود پرینتر T2000 پارتکس رونمایی کرد پرینتری که بک جایگزین قدرتمند برای مدل قبلی خود یعنی پرینتر سری T1000 پارتکس است. پرینتر T2000 پارتکس یک پرینتر قابل حمل و به لطف وزن کم و دمای کارکرد مناسب استفاده در کارگاهاس در این پرینتر امکان اتصال از طریق بلوتوث به موبایل توسط برنامه کاربردی PROMARK CREATOR GO وجود دارد، حافظه بالای 250000 کارکتری پرینتر T2000 پارتکس راحتی بالایی برای استفاده از این پرینتر ایجاد کرده است. در انتها اگر بدنبال پرینتر چاپ سیم و کابل با کیفیت و باقابلیت های بالا هستین بی شک پیشنهاد آسا مارکینگ پرینتر T2000 پارتکس می باشد آسا مارکینگ عرضه کننده انواع پرینترهای چاپ شماره سیم از برندهای روز دنیا به همراه لوازمات مصرفی همانند ریبون ها، لیبل سیم ها،... می باشد. 

پرینتر LM550 مکس

پرینتر LM550 مکس یک پرینتر انتقال حرارتی قابل حمل و پرسرعت برای علامت گذاری پانل های کنترل، شماره گذاری سیم و برچسب گذاری دستگاه است. با استفاده از فناوری انتقال حرارتی، برای چاپ مستقیم بر روی هیت شرینک و PVC و برای چاپ روی نوارهای پلی استر MAX یا چاپ برچسب ایده آل است.

پرینتر LM550

پرینتر حرارتی لیبل زن کابل و سیم LM550 ساخت شرکت کمپانی MAX CO.LTD است که دارای ابعادی برابر با ۲۹۵×۳۹۳×۹۴ میلیمتر و وزن ۲٫۴ کیلوگرم است که از مکانیسم چاپ حرارتی مستقیم برای چاپ بر روی کابل و سیم استفاده میکند و از ریبون های ۱۲ میلیمتری به عنوان ماده مصرفی استفاده میکند. این مدل در سال ۲۰۱۷ جایگزین مدل های قبلی شد.میانگین عملکرد دستگاه چاپ تا طول ۲۰۰ متر در هر مرحله می باشد. پرینتر حرارتی LM550 مانند اکثر لیبل پرینتر های موجود در بازار قابلیت اتصال به کامپیوتر را داراست و بیشترین کاربرد را در زمینه چاپ بر روی کابل های لوله ای PVC از قطر ۲٫۵ الی ۶٫۵ میلیمتر را دارد.

سرعت پرینت در پرینتر لیبل زن کابل و سیم LM-550 برابر با ۲۰ الی ۴۰ میلیمتر بر ثانیه است. پرینتر LM550 مکس دارای صفحه کلیدی از نوع کیبوردی است که باعث کاربرپسند بودن این پرینتر لیبل زن کابل و سیم شده است و از حافظه داخلی برای ذخیره متون یا تنظیمات استفاده میکند که قابلیت ذخیره ۵۰ فایل یا ۵۰۰۰ کاراکتر در فایل را دارد.

پرینتر TP80 سوپوان

پرینتر TP80 سوپوان یکي از محبوبترين پرینترهای شماره سيم و كابل است. این پرینتر قابلیت چاپ بر روی کابل، شماره سیم، نوار برچسب، هد شیرینگ و صفحه های اینسرتینگ را دارا می باشد، که در پروژه های کابل کشی و صنعتی که با حجم عظیمی از سیم و کابل سرو کار دارند مورد استفاده قرار می گیرد، پرینتر TP80 سوپوان از مکانیسم چاپ حرارتی برای چاپ اطلاعات با کیفیت بالا بهره می برد و با درج اطلاعات کابل مانند نمره کابل، ولتاژ شناسایی کابل را برای کاربران آسانتر می نماید.

پرینتر TP80 سوپوان

پرینتر TP80 با مکانیسم چاپ حرارت غیر مستقیم است که اطلاعات را به صورت دقیق با سرعت ۲۵ لیبل در دقیقه با وضوح ۳۰۰ dpi بر روی انواع کابل، لیبل چاپ می کند، پرینتر TP80 سوپوان در ابعاد ۳۲۰*۲۸۰*۱۰۰ میلیمتر با وزن ۳٫۲ کیلوگرم تولید شده وزن سبک این دستگاه به گونه ایی طراحی شده تا در مواقع ضروری امکان حمل و جابه جایی را آسان نماید.

پرینتر TP80 دارای کیبوردی با ۸۵ کلید انگلیسی طبق استاندارد بین المللی و مانیتور نسبتاً بزرگ با نور پس زمینه سفید می باشد که اطلاعات ورودی را در ۷ خط انگلیسی (هر خط، ۱۴ حرف انگلیسی یا ۷ کاراکتر چینی را نمایش دهد) و ۲ ستون قابل رویت می نماید مانیتور دستگاه لیبل زن کابل نیمه اتوماتیک بوده و اطلاعات را به صورت صاف از ابتدا تا انتها چاپ می نماید این دستگاه دارای فونت های متفاوت و زیبا جهت افزایش جلوه در چاپ می باشد . پرینتر TP80 سوپوان قابلیت اتصال به همه ورژن های کامپیوتر انواع winodows حتی ویندوز xp,2000 را دارد.

طول ریبون های مصرفی این دستگاه در ۳ رنگ قرمز۸۰ متر،مشکی ۱۰۰ متر و سفید ۸۰ متر میباشد که می تواند تا ۱۲ میلیون نویسه (کارکتر) را به چاپ برساند از دیگر مزیت های این دستگاه چاپ کارکتر ها تا انتهای لبه طولی کابل بوده جهت کنترل و کاهش هرینه ها در بلند مدت میتوان اشاره کرد پرینتر TP80 با تنظیم داده ها و تعداد مورد نظر این امکان را به شما بدهد یک متن را در تعداد متوالی بر روی شماره سیم به چاپ برسانید.

برش های این دستگاه به صورت اتوماتیک می باشد قطعات پس از چاپ هر بخش بصورت خودکار قطع میشود و پس از خارج شدن از دستگاه براحتی با فشار دست قابل جدا شدن است. پرینتر TP80 دارای فیلدهای برش متفاوت بدون برش با مارک، نیمه برش، برش کامل، بدون مارک و برش می باشد که شما میتوانید با توجه به خواسته خود آن را تنظیم نمایید. پرینتر شماره سیم و کابل مدل TP80 قابلیت چاپ به طور مستقیم بر روی لوله های قطر ۲٫۵-۶ میلیمتر، برچسب های ۶،۹،۱۲ میلیمتر ، لوله های شیرینگ قطر ۲٫۵-۶ میلی متر، صفحه های inserting 4.6 و۹ میلیمتر و…..را دارد. فروشگاه آسا مارکینگ عرضه کننده کلیه پرینترهای چاپ شماره سیم و انواع شماره سیم ها با برندهای مختلف در کیفیت و قیمت های متنوع و لوازم مصرفی همانند ریبون ها، لوازم یدکی، تعمیر و نگهداری انواع پرینترها می باشد.

دستگاه چاپ روی شرینگ

از این پرینتر ها می توان برای چاپ شماره سیم از سایز 0.25 تا 6 استفاده کرد و برای کابل ها از دو نوع شماره سیم پارتکس با نام PO068Q و PO068TW استفاده کرد که به صورت ترکیبی با بست کمربندی و هلدر بر روی کابل نصب می شوند پرینترهای چاپ شیرینگ در آسا سه مدل هستند که به شرح زیر می باشند:

1. دستگاه چاپ روی شرینگ و تیوپ مارک MAX مدل LM550

2. دستگاه چاپ روی شرینگ و تیوپ مارک SUPVAN مدل TP80E

3. دستگاه چاپ روی شرینگ و تیوپ مارک PARTEX مدل T2000

 قیمت دستگاه لیبل زن سیم و کابل

پرینترهای چاپ شماره سیم قیمت های مختلفی دارند که براساس حافظه دستگاه، سرعت چاپ، تعداد کارکتر، برند ساخت متفاوت هستند. جهت دریافت قیمت دستگاه لیبل زن سیم و کابل با کارشناسان آسا مارکینگ با شماره 02188528627 و یا در واتساپ 09056821525 ارتباط برقرار نمائید.

شماره سیم

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()